Welcome to our online store!

Cosul meu:

0 item(s) - 0,00 RON
Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

0

Customer Service

  • Preambul

    Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător. Vânzător – FEELFREE FASHION, cu sediul social în strada Heliade intre Vii nr.8 , Bucuresti sector 2 , având CUI 34042353, Nr. de ordine în registrul comerțului: J40/1081/2015, cont RO13BTRLRONCRT0285904401 deschis la BANCA TRANSILVANIA

    Datele de contact sunt disponibile în secțiunea “Despre noi”. Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între FEELFREE și Cumpărător, prin care FEELFREE este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora. Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către FEELFREE Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat. Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător. feelfreefashion.ro nu face vânzări nesolicitate.

  • Informații despre produs

    Produsele comercializate prin intermediul site-ului feelfreefashion.ro sunt produse noi și în momentul livrării sunt insoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare. feelfreefashion.ro poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.

    Din acest motiv FEELFREE își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de FEELFREE Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA (24% din valoarea produsului).

    Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii.

    Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, suportate de profesionist pentru a vă pune în posesia produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate. (vezi cap.6 “Livrarea”)

    Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului vă aparține în totalitate.

    De asemenea, în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.

    Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

    Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă.

    Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la adresa specificată de dvs. la înregistrare.

    FEELFREE nu oferă nicio garanție, în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.

    Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația FEELFREE de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului conform legislației în vigoare, drept detaliat în cuprinsul acestui document.

    Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.

  • Garanția legală de conformitate a produselor

    Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție legală de conformitate conform legislației în vigoare (legea nr.449/2003) și politicilor comerciale ale producătorilor.

    Termenul de garanție legală de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului.

    Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:

    • este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata medie de utilizare este mai mică de 6 luni,
    • este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: încălțăminte, haine).

    Produsele comercializate de FEELFREE sunt noi și provin din surse autorizate de producător . Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială. În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale. Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

    Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

    Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

    Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

    (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

    (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

    (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

    (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

    Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

    Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

    Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”

    Poate consumatorul să opteze pentru aplicarea garanției legale de conformitate atunci când produsul beneficiază de garanție comercială?

    Având în vedere art. 25 din Legea nr. 499/2003, conform căruia drepturile consumatorilor prevăzute de lege sunt exercitate fără a aduce atingere altor drepturi pe care consumatorul le poate invoca conform celorlalte prevederi legale care reglementează răspunderea contractuală sau necontractuală, vă informăm că beneficiați de un drept de opțiune în privința temeiului juridic pe care vă puteți baza în situația în care, ulterior achiziției, vă confruntați cu o problema legată de produsele achiziționate.

  • Comanda

    Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

    Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

    Dacă FEELFREE confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.

    Acceptarea Comenzii de către FEELFREE se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) din partea FEELFREE către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

    FEELFREE nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca având valoarea unui Contract.

    Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către FEELFREE.

  • Modalitatea de plată

    Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

    Plată se poate efectua:

    - la livrare (numerar).

  • Livrarea

          Livrarea face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

             Nu se livreaza nicio comanda care nu a fost confirmata telefonic. In urma plasarii comenzii, unul din operatorii nostri va vor contacta telefonic pentru confirmarea

             comenzii si a timpului de livrare

             Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la

             termenul limita stabilit pentru vânzare.

             Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 16 Ron, TVA inclus. Livrarea se face numai pe teritoriul României, între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în

             maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată.Pentru taxa km suplimentari, in cazul in care nu locuiti intr-o

             localitate cu sediu curier, veti fi contactati telefonic si vi se va comunica costul suplimentar de transport. Pentru situațiile în care transportatorul majoreaza tariful de

             livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor

             expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.

  • Dacă nu livram produsele în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 7 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.

    Pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 RON, transportul este GRATUIT.

    Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

    Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

    Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de feelfreefashion.ro

    În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.

    De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

    După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

    Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

    Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul feelfreefashion.ro și se va face într-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

  • Dreptul de retragere

    Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

    Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

    Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

    • costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;
    • costurile directe legate de returnarea produselor;
    • sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
  • RETUR
  • Daca esti un client nemultumit de produsul achizitionat de pe Internet afla ce drepturi ai:

    Atunci cand cumperi un produs de la un magazin online este bine sa verifici si ce prevede acordul de returnare a produselor afisat pe site.

    Conform legislatiei romanesti in vigoare, companiile care administreaza magazine online sunt obligate sa afiseze pe site “Politica de returnare a produselor”.

    Legea care face posibil acest lucru, si care reglementeaza conditiile in care se aplica, este Ordonanta de Urgenta 34/2014  privind regimul juridic al contractelor la distanta.

    In cat timp trebuie returnat produsul?

    Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014articolului 9, in calitate de client nemultumit, ai dreptul returnezi produsul in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia acestuia.

    Ce produse nu pot fi returnate?

    Nu ai dreptul de a returna produsele in urmatoarele cazuri, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014articolului 16, literele c si e.

    c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

    e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; 


    Cand primesti banii inapoi?

    Legea prevede, deasemenea, ca ai dreptul sa primesti inapoi, in termen de 14 zile calendaristice, suma integrala pe care ai platit-o pentru achizitionarea produsului, mai putin valoarea transportului (in cazul in care transportul nu a fost gratuit).

    In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul  magazinului online), ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).

    Ce responsabilitati ai tu, in calitate de cumparator?

    Din pacate, sunt putini aceia dintre cumparatori, care sunt constienti ca au si ei anumite responsabilitati pe care trebuie sa le respecte.

    Astfel, esti obligat sa pastrezi cutia si ambalajul original al produsului, toate accesoriile care l-au insotit, precum si fisa tehnica sau alt tip de documentatie, daca au fost livrate impreuna cu produsul. Produsul trebuie trimis inapoi comerciantului insotit de toate acestea.

    Deasemenea, produsul pe care-l returnezi trebuie sa fie inapoiat comerciantului, in starea initiala in care a fost primit, fara a fi suferit deteriorari datorate unei folosiri necorespunzatoare.

    Atentie! Prevederile legii cumparaturilor la distanta nu se mai aplica in cazul in care nemaiavand rabdare te duci si ridici produsul direct de la sediul companiei chiar daca l-ai achizitionat de pe site-ul magazinului online. 

    Cum returnezi un produs?  

    Produsul trebuie ambalat si trimis impreuna cu actele care l-au insotit si formularul de retur.

    Toate informatiile le gasiti in formularul de retur care a venit impreuna cu produsele dumneavoastra. 

    In cazul in care nu mai aveti formularul de retur, il puteti gasi aici.

    Puteti completa on-line formularul dupa care il tipariti sau il puteti tipari direct si il completati de mana.

    Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte).

    NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

    - Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;

    - Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

    - Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;

  • -Conform Termenilor si Conditiilor de returnare, produsele alese gresit se pot returna,insa clientul va trebui sa suporte cheltuielile tur-retur al acestora.
  •  Reclamatii
  • FEELFREE răspunde în perioada de garanție pentru calitatea produselor vândute. Condițiile de garanție acordate consumatorilor sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992.

    Toate reclamaţiile se vor formula în scris, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 48 h de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, telefonic la numărul 0723131824 sau via e-mail pe office@feelfreefashion.ro .

    Reclamaţia va primi un număr de înregistrare, care i se va comunica persoanei care a depus reclamaţia. În comunicările ulterioare dintre părţi se va menţiona acest număr de înregistrare.

    Informațiile și actele necesare demarării anchetei interne vor fi puse la dispoziția FEELFREE în termen de maxim 48 h, în caz contrar reclamația se va închide până la furnizarea informațiilor și actelor solicitate.

    Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat. Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia FEELFREE numărul comenzii/facturii, documentul de transport (NT), motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

    În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:

    - verificarea preluării comenzii și livrării coletului;

    - analiză internă.

    În vederea soluționării reclamației, FEELFREE poate să decidă:

    - remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;

    - plata contravalorii mărfurilor;

    - respingerea reclamației;

    Nicio reclamație nu va fi luată în calcul dacă marfa a fost modificată sau s-a intervenit în orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativă. Clientul nu este îndreptățit să solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea mărfurilor achiziționate de la FEELFREE, dacă nu a respectat procedura de reclamație sus-menționată.

    Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării acesteia.

  • SOLUTIONARE LITIGII ONLINE

           https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=RO

  • Promotii si concursuri

    Stabilim regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu sau pe paginile oficiale din rețele de socializare Facebook și Google+.

    De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.

    Promoțiile sunt valabile pentru comenzile plasate și ale căror produse au fost adăugate în coșurile de cumpărături pe durata desfășurării campaniei și în limita stocului disponibil.

    FEELFREE poate anula o promoție fără o notificare prealabilă din motive independente (de ex: defecțiuni tehnice apărute în sistem, defecțiuni de natură software/hardware) de voința profesionistului (Vânzătorului).

  • Confidențialitatea datelor și comunicări comerciale

    FEELFREE a depus notificarea prevăzută de Legea nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, urmând să fie înregistrată în registrul de evidentă a prelucrării datelor cu caracter personal al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal întrând sub incidenta prevederilor art.23 alin 4 din legea nr.677/2001.

    Numărul de înregistrare al notificării din Registrul General al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: 0011646.

    Respectăm confidențialitatea datelor clienților și ne angajam să nu transmitem datele personale ale acestora către terți și să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) și pentru informări comerciale referitoare la magazinele noastre și brandul FEELFREE.

    Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice FEELFREE are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dvs. sau o altă persoană. Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de dvs.

    Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisa, datată și semnată prin postă pe adresa societarii noastre.

  • Securitatea datelor și comunicările comerciale

    Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.

    Informațiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului.

    Ne obligam să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților noștri.

    FEELFREE nu promovează spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru ștergerea acesteia. Comunicările realizate de către FEELFREE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.

  • Frauda

    Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului feelfreefashion.ro sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul feelfreefashion.ro va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită penal conform legislației romane în vigoare de către autoritățile competente.

  • Limitare de responsabilitate

    Nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi.

    Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.

    Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.

    FEELFREE nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către FEELFREE a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

  • Forța majora

    FEELFREE își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de FEELFREE care includ: incendii, explozii, inundații, condiții meteorologice extreme, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora conform uzanțelor legii romanești.

    Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

  • Litigii

    Orice litigiu apărut între Utilizatori Persoane Fizice și FEELFREE va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanțelor de judecată romane din județul de la domiciliul consumatorului (Cumpărătorului).

  • Dispozitii finale

    În conformitate cu prevederile Codul Civil, FEELFREE își rezervă dreptul de a efectua modificări ale prevederilor semnalate, precum și orice modificări asupra site-ului feelfreefashion.ro structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.