Termeni si conditii

Despre noi

 Proiect 100% Romanesc avandu-si inceputurile intr-un mic atelier de creatie din Bucuresti.

A venit ca raspuns la dorinta femeilor de a fi moderne, elegante, sexy si sa se simta "free" in acelasi timp.

Propune tinute pentru fiecare moment al zilei.

Acorda un interes sporit detaliilor si calitatii productie.

Realizeaza articole in serii mici si foarte mici tocmai pentru a da individualiate purtatoarelor.

Ofera haine care se adapteaza corpului si nu invers.

Site-ul FEELFASHION.RO  este dezvoltat de SC FEELFREE FASHION  SRL. Datele noastre de identificare sunt:

SC FEELFREE FASHION SRL

Adresa: Strada Heliade intre vii nr 8 sector 2 Bucuresti

CIF 34042353 Atribut fiscal: R

Nr. de ordine in registrul comertului: J40/1081/2015

Capital social : 200 lei

Pentru a ne contacta in vederea obtinerii de informatii suplimentare ori pentru reclamatii, va rugam sa folositi numerele de telefon, de fax si adresa de e-mail furnizate in sectiunea ÔÇťcontactÔÇŁ.

 

Termenii ┼či condi╚Ťiile generale se vor aplica tuturor v├ónz─ârilor de bunuri ┼či servicii de c─âtre┬áS.C. FEELFREE FASHION SRL (numit─â FEELFREE de aici ├«nainte), prin intermediul magazinului virtual www.feelfashion.ro, (numita feelfashion.ro de aici ├«nainte).

 

Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.

 

Prezenta sec╚Ťiune define╚Öte orice contract ├«n temeiul c─âruia V├ónz─âtorul, FEELFREE, transfer─â sau se angajeaz─â s─â transfere proprietatea asupra unor produse c─âtre consumator, iar consumatorul pl─âte┼čte sau se angajeaz─â s─â pl─âteasc─â pre┼úul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect at├ót produse, c├ót ┼či servicii.

 

Folosirea acestui site implic─â acceptarea Termenilor ┼či Condi╚Ťiilor listate mai jos.

 

Prevederile de mai jos reprezint─â Termenii ┼či Condi┼úiile FEELFREE.

 

├Än cazul ├«n care ne informa╚Ťi, ├«nainte de ├«ncheierea contractului (verificarea comenzii), c─â solicita╚Ťi livrarea ├«nainte de sau la o dat─â anume precizat─â, aceast─â dat─â fiind esen┼úial─â din punctul dvs. de vedere, v─â rugam s─â nu plasa╚Ťi comanda, FEELFREE neasum├óndu-╚Öi responsabilitatea pentru livr─âri la date fixe, ci ├«n─âuntrul termenului fixat ├«n prezentul contract.

 

Prin accesarea ├«n continuare a site-ului de c─âtre dvs. reiese┬áacordul dvs. expres, explicit ╚Öi ├«n cuno╚Ötin╚Ťa de cauza cu privire la acceptarea termenilor ╚Öi condi╚Ťiilor contractuale, contractul produc├ónd efecte obligatorii asupra dvs.

 

Totodat─â, prin plasarea unei comenzi de c─âtre dvs. pe acest site, recunoa╚Öte╚Ťi ├«n mod explicit c─â aceast─â comand─â implic─â o obliga╚Ťie direct─â de a plati v├ónz─âtorului FEELFREE.

 

 

  1. Preambul

 

Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.

V├ónz─âtor ÔÇô FEELFREE FASHION, cu sediul social ├«n strada Heliade intre Vii nr.8 , Bucuresti sector 2 , av├ónd CUI 34042353, ┬áNr. de ordine ├«n registrul comer╚Ťului: J40/1081/2015, cont RO13BTRLRONCRT0285904401 deschis la BANCA TRANSILVANIA

 

Datele de contact sunt disponibile ├«n sec╚Ťiunea ÔÇťDespre noiÔÇŁ.

 

Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între FEELFREE și Cumpărător, prin care FEELFREE este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

 

Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către FEELFREE Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.

Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător.

feelfashion.ro nu face vânzări nesolicitate.

 

 

  1. Informa╚Ťii despre produs

 

Produsele comercializate prin intermediul site-ului feelfashion.ro sunt produse noi ╚Öi ├«n momentul livr─ârii sunt inso╚Ťite de factura fiscal─â, conform legisla╚Ťiei ├«n vigoare.

 

feelfashion.ro poate publica pe site informa╚Ťii despre Bunuri ╚Öi/sau Servicii ╚Öi/sau promo╚Ťii practicate de c─âtre acesta sau de c─âtre oricare alt ter╚Ť cu care are ├«ncheiate contracte de parteneriat, ├«ntr-o anumit─â perioad─â de timp ╚Öi ├«n limita stocului disponibil.

 

Produsele sunt oferite ├«n condi╚Ťiile respect─ârii prevederilor prezentului contract ╚Öi ├«n limita stocului disponibil.

 

Din acest motiv FEELFREE își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de FEELFREE

 

Toate informa╚Ťiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezent─âri multimedia / etc.) nu reprezint─â o obliga╚Ťie contractual─â din partea V├ónz─âtorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

Preturile afi╚Öate pe site sunt exprimate ├«n lei ╚Öi con╚Ťin TVA (24% din valoarea produsului).

 

Pre╚Ťul de achizi╚Ťie tip─ârit pe factur─â va fi acela╚Öi cu cel afi╚Öat pe site ├«n momentul plas─ârii comenzii.

 

 

Cump─âr─âtorul va fi obligat s─â achite ╚Öi toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele po┼čtale sau de orice alt─â natur─â, suportate de profesionist pentru a v─â pune ├«n posesia produselor comandate, costuri care se adaug─â la pre╚Ťul produselor comandate. (vezi cap.6 ÔÇťLivrareaÔÇŁ)

 

Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distan┼ú─â ├«n vederea ├«ncheierii contractului v─â apar╚Ťine ├«n totalitate.

 

De asemenea, ├«n cazul pla╚Ťilor online V├ónz─âtorul nu este/nu poate fi f─âcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cump─âr─âtor, incluz├ónd dar nelimit├óndu-se la comisioane de conversie valutar─â aplicate de c─âtre banca emitent─â a cardului acestuia, ├«n cazul ├«n care moneda de emitere a acestuia difer─â de RON.

 

Responsabilitatea pentru aceast─â ac╚Ťiune o poart─â numai Cump─âr─âtorul.

 

Ne rezerv─âm dreptul de a schimba pre╚Ťul produselor prezentate pe site f─âr─â o notificare prealabil─â.

 

Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la adresa specificată de dvs. la înregistrare.

 

FEELFREE nu ofer─â nicio garan╚Ťie, ├«n afar─â de cele prev─âzute de legisla╚Ťia aplicabil─â, ├«n ceea ce prive╚Öte inclusiv, dar f─âr─â limitare la, func╚Ťionarea acestui site, informa╚Ťia, corectitudinea descrierilor, actualizarea con╚Ťinutului, produsele de pe site, precum ╚Öi potrivirea lor pentru un anumit scop.

 

Cump─âr─âtorul este de acord ├«n mod expres c─â folosirea acestui site ╚Öi cump─ârarea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezent├ónd obliga╚Ťia FEELFREE de a acorda utilizatorilor dreptul de denun╚Ťare unilateral─â a contractului conform legisla╚Ťiei ├«n vigoare, drept detaliat ├«n cuprinsul acestui document.

 

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferen╚Ťe de culoare ├«ntre cea afi╚Öat─â pe monitorul dvs. ╚Öi cea a produsului sau decalajele ├«n ceea ce prive╚Öte m─âsura/dimensiunea produselor, datorit─â particularit─â╚Ťilor acestora.

 

 

  1. Garan╚Ťia legal─â de conformitate a produselor

 

Toate produsele comercializate de c─âtre site-ul nostru, beneficiaz─â de condi╚Ťii de garan╚Ťie legal─â de conformitate conform legisla╚Ťiei ├«n vigoare (legea nr.449/2003) ╚Öi politicilor comerciale ale produc─âtorilor.

 

Termenul de garan╚Ťie legal─â de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 2 ani ╚Öi se calculeaz─â de la data livr─ârii produsului.

 

Prezum╚Ťia lipsei de conformitate nu poate fi invocat─â atunci c├ónd:

- este incompatibil─â cu natura produsului - aceast─â situa╚Ťie intervine, ├«n general, ├«n cazul produselor a c─âror durata medie de utilizare este mai mic─â de 6 luni,

- este incompatibil─â cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocat─â de utilizarea incorect─â a produsului de c─âtre consumator sau de uzura normal─â a produsului (ex: ├«nc─âl╚Ť─âminte, haine).

 

Produsele comercializate de FEELFREE sunt noi și provin din surse autorizate de producător .

 

Garan╚Ťie voluntar─â conven╚Ťional─â se poate acorda doar dac─â produc─âtorul ofer─â o astfel de garan╚Ťie comercial─â.

 

├Än nici ├«ntr-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistent─â unei garan╚Ťii conven╚Ťionale comerciale.

 

Dac─â sunte╚Ťi persoan─â fizic─â, v─â reamintim drepturile dvs. ca ╚Öi consumator prev─âzute ├«n Legea nr. 449/2003, ├«n special art. 9-14, ╚Öi anume:

 

ÔÇťArt. 9 - V├ónz─âtorul este r─âspunz─âtor fa┼ú─â de consumator pentru orice lips─â a conformit─â┼úii existent─â la momentul c├ónd au fost livrate produsele.

 

Art. 10 - ├Än cazul lipsei conformit─â┼úii, consumatorul are dreptul de a solicita v├ónz─âtorului s─â i se aduc─â produsul la conformitate, f─âr─â plat─â, prin reparare sau ├«nlocuire, conform art. 11, sau s─â beneficieze de reducerea corespunz─âtoare a pre┼úului ori de rezolu┼úiunea contractului priv├ónd acest produs, ├«n condi┼úiile art. 13 ┼či 14.

 

Art. 11 - (1) ├Än cazul lipsei conformit─â┼úii, consumatorul are dreptul de a solicita v├ónz─âtorului ├«n primul r├ónd repararea produsului sau are dreptul de a solicita ├«nlocuirea produsului, ├«n fiecare caz f─âr─â plat─â, cu excep┼úia situa╚Ťiei ├«n care m─âsura este imposibil─â sau dispropor┼úionat─â.

 

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

  1. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dac─â nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. importanţa lipsei de conformitate;
  3. dac─â cealalt─â m─âsur─â reparatorie ar putea fi realizat─â f─âr─â un inconvenient semnificativ pentru consumator.

 

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

 

(4) Orice reparare sau ├«nlocuire a produselor va fi f─âcut─â ├«n cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilit─â de comun acord, ├«n scris, ├«ntre v├ónz─âtor ┼či consumator, ┼či f─âr─â niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, lu├óndu-se ├«n considerare natura produselor ┼či scopul pentru care acest─â a solicitat produsele. Perioada de timp stabilit─â nu poate dep─â┼či 15 zile calendaristice de la data la care cump─âr─âtorul a adus la cuno╚Ötin╚Ť─â v├ónz─âtorului lipsa de conformitate a produsului.

 

(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

 

Art. 12 - No┼úiunea f─âr─â plat─â, prev─âzut─â la art. 10 ┼či 11, se refer─â la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile po┼čtale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoper─â, materiale utilizate ┼či ambalare.

 

Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

  1. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  2. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
  3. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Art. 14 - Consumatorul nu este ├«ndrept─â╚Ťit s─â solicite rezolu┼úiunea contractului, dac─â lipsa conformit─â┼úii este minor─â.ÔÇŁ

 

Poate consumatorul s─â opteze pentru aplicarea garan╚Ťiei legale de conformitate atunci c├ónd produsul beneficiaz─â de garan╚Ťie comercial─â?

 

Av├ónd ├«n vedere art. 25 din Legea nr. 499/2003, conform c─âruia drepturile consumatorilor prev─âzute de lege sunt exercitate f─âr─â a aduce atingere altor drepturi pe care consumatorul le poate invoca conform celorlalte prevederi legale care reglementeaz─â r─âspunderea contractual─â sau necontractual─â, v─â inform─âm c─â beneficia╚Ťi de un drept de op╚Ťiune ├«n privin╚Ťa temeiului juridic pe care v─â pute╚Ťi baza ├«n situa╚Ťia ├«n care, ulterior achizi╚Ťiei, v─â confrunta╚Ťi cu o problema legat─â de produsele achizi╚Ťionate.

 

 

  1. Comanda 

 

Cump─âr─âtorul poate efectua Comenzi pe site, prin ad─âugarea Bunurilor dorite ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi, urm├ónd a finaliza Comanda angaj├óndu-se la plat─â prin una din modalit─â╚Ťile indicate expres. Odat─â ad─âugat ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi, un Bun este disponibil pentru achizi╚Ťie ├«n m─âsura ├«n care exist─â stoc disponibil pentru aceasta. Ad─âugarea unui Bun ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi, ├«n lipsa finaliz─ârii Comenzii, nu atrage dup─â sine ├«nregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automat─â a Bunului.

 

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

 

Dac─â FEELFREE confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare complet─â a termenilor Comenzii.

 

Acceptarea Comenzii de către FEELFREE se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) din partea FEELFREE către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

 

FEELFREE nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca având valoarea unui Contract.

 

Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către FEELFREE.

 

 

  1. Modalitatea de plat─â

 

Pentru cump─âr─âturile online cu livrare prin curier:

 

Plat─â se poate efectua:

- online cu orice card Visa si MasterCard (plata unică);  

- la livrare (numerar).

 

 

  1. Livrarea

 

Livrarea face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

 

Ne rezerv─âm dreptul de a ├«nt├órzia/refuza o livrare ├«n cazul ├«n care a╚Ťi optat pentru plata on-line ├«ns─â suma virat─â nu este eviden╚Ťiata ├«n conturile noastre p├ón─â la termenul limita stabilit pentru v├ónzare.

 

Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 16 Ron, TVA inclus. Livrarea se face numai pe teritoriul Rom├óniei, ├«ntre orele 9.00-17.00, de Luni p├ón─â Vineri, ├«n┬ámaxim 15 zile lucr─âtoare┬áde la plasarea ╚Öi confirmarea cu succes a comenzii, la adres─â specificat─â. Pentru situa╚Ťiile ├«n care transportatorul majoreze tariful de livrare, ne rezerv─âm dreptul, la r├óndul nostru, s─â modific─âm acest pre╚Ť, f─âr─â o notificare prealabil─â. Majorarea de pre╚Ť ├«ntra ├«n vigoare ╚Öi se aplic─â tuturor livr─ârilor expediate dup─â anun╚Ťarea major─ârii, cu excep┼úia celor aflate ├«n procesul de livrare.

 

Dac─â nu livram produsele ├«n termenul stabilit, ave╚Ťi dreptul la rezolu┼úiunea contractului. ├Än acest caz, v─â vom rambursa f─âr─â ├«nt├órzieri nejustificate toate sumele pl─âtite ├«n temeiul contractului ├«n decurs de cel mult 7 zile┬ácalendaristice┬áde la data la care ne-a╚Ťi comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condi╚Ťia ca decizia dvs. s─â ne parvin─â ├«nainte de livrarea efectiv─â a produselor comandate.

 

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 RON, transportul este GRATUIT.

 

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

 

Nu accept─âm onorarea comenzilor prin transportatori indica╚Ťi de dvs. ├Än acest contract, doar V├ónz─âtorul poate avea op╚Ťiunea alegerii transportatorului.

 

Ne rezerv─âm dreptul de a nu mai onora ╚Öi expedia comenzi persoanelor care nu ╚Öi-au ├«ndeplinit obliga╚Ťiile contractuale, pecuniare sau de alt─â natura fat─â de feelfashion.ro

 

├Än cazul ├«n care clientul solicit─â ├«n scris sau telefonic, ulterior lans─ârii comenzii, modific─âri asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucr─âtoare de la momentul ultimei interven╚Ťii pe comanda ini╚Ťial─â.

 

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

 

După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

 

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

 

Pentru┬áPerioadele promo╚Ťionale (Black Friday, Cr─âciun, Anul Nou, Pa╚Öte, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate ├«n intervalul desf─â╚Öur─ârii campaniei, poate fi diferit de cel afi╚Öat pe site-ul feelfashion.ro ╚Öi se va face ├«ntr-un interval de p├ón─â la 7 zile lucr─âtoare de la acceptarea ╚Öi confirmarea comenzii de c─âtre operatorii no╚Ötri.

 

 

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

 

Conform legisla╚Ťiei ├«n vigoare, renun╚Ťarea la cump─ârare este aplicabil─â doar clien╚Ťilor persoane fizice.

 

Pentru cump─âr─âturile online cu livrare prin curier:

 

V─â informam c─â beneficia╚Ťi de o perioad─â de 14 zile calendaristice┬áde la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract ╚Öi returna Bunurile, f─âr─â a fi nevoit s─â v─â justifica╚Ťi decizia de retragere┬á┼či f─âr─â a suport─â alte costuri┬ádec├ót cele prev─âzute la art. 13 alin. (3) ┼či la art. 14 din OUG nr.34/2014, adic─â s─â achita╚Ťi:

- costurile suplimentare ├«n cazul ├«n care a╚Ťi ales ├«n mod explicit un alt tip de livrare dec├ót livrarea standard oferit─â de V├ónz─âtor;

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- sunte╚Ťi responsabil ╚Öi ├«n ceea ce prive┼čte diminuarea valorii produselor rezultat─â din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ┼či func┼úion─ârii produselor.

 

 

  1. RETUR

  

Produsul trebuie returnat ├«n aceea╚Öi stare ├«n care a fost livrat (├«n ambalajul original cu toate accesoriile, documenta╚Ťia complete, cu etichetele intacte).

 

NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;

- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

- Produsele purtate, sp─âlate sau care miros a parfum;

 

NOTăŹ:┬áDac─â se constat─â c─â nu sunt ├«ndeplinite condi╚Ťiile men╚Ťionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitat─â, iar coletul va fi retrimis c─âtre Cump─âr─âtor acesta urm├ónd s─â suporte ╚Öi costurile de retrimitere.

 

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 

Pentru a se evit─â ne├«n╚Ťelegerile, coletul va fi fotografiat ╚Öi se va ├«ntocmi ├«mpreun─â cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal ├«n care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezerv─âm dreptul de a refuza acceptarea returului ├«n situa╚Ťia unor abateri repetate s─âv├ór╚Öite de client (de ex: produse ce nu apar╚Ťin FEELFREE, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant ╚Öi repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. f─âr─â o notificare prealabil─â.

 

Din motive opera╚Ťionale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alt─â m─âsura pentru un anumit articol, trebuie s─â se plaseze o nou─â comand─â.

 

Pentru cump─âr─âturile online cu livrare prin curier:

 

Cump─âr─âtorul este obligat s─â notifice FEELFREE inten╚Ťia de a returna conform termenului stipulate ├«n Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE aleg├ónd una dintre urm─âtoarele variante:

  1. a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere în contul de client;

 

  1. b) prin completarea formularul de retragere generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;

 

  1. c) printr-o declara┼úie neechivoc─â ├«n care s─â v─â exprima╚Ťi decizia de retragere din contract ╚Öi pe care s─â ne-o trimite╚Ťi scris via e-mail pe office@feelfashion.ro ,sau telefonic la┬á0723131824

 

Pentru comenzile returnate integral (de ex: toate produsele din comand─â): ┬áCump─âr─âtorul TREBUIE s─â returneze produsele, ambalate corespunz─âtor, prin intermediul firmei de curierat┬á, ata╚Ö├ónd coletului eticheta de retur ┼či formularul de retragere generate ├«n contul dvs. la plasarea cererii de retur.

 

Pentru comenzile returnate parţial (de ex: unul sau mai multe produse din comandă): pentru a beneficia de RETUR GRATUIT, Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul oricarei firme de curierat NU prin Posta Romana 

 

Formularele completate după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

 

În cazul în care Cumpărătorul optează să returneze produsele prin intermediul altor servicii de curierat decât cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Română) va suporta cheltuielile aferente transportului.

 

Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

 

Toate coletele con╚Ťin├ónd produse returnate se vor trimite c─âtre: ÔÇ×FEELFREE - Departament RETURURI┬á 0723131824

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

 

├Än cazul exercit─ârii dreptului de retragere, nu mai t├órziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-a╚Ťi informat ╚Öi ├«napoiat Bunurile v─â vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plat─â din partea dvs., f─âr─â ├«nt├órziere nejustificat─â astfel:

 

a.Transfer bancar ├«n termen maxim de 14 zile lucr─âtoare de la momentul confirm─ârii recep╚Ťiei ╚Öi verific─ârii integrit─â╚Ťii coletului returnat. ├Än cazul ├«n care Cump─âr─âtorul opteaz─â pentru Transfer bancar, este obligat s─â men╚Ťioneaz─â num─ârul contului IBAN ╚Öi numele titularului de cont;

 

 

 

  1. Reclama╚Ťii

 

FEELFREE r─âspunde ├«n perioada de garan╚Ťie pentru calitatea produselor v├óndute. Condi╚Ťiile de garan╚Ťie acordate consumatorilor sunt ├«n conformitate cu Legea 449/2003 ╚Öi O.G. 21/1992.

 

Toate reclama┼úiile se vor formula ├«n scris, de ├«ndat─â ce este practic posibil ┼či ├«n orice caz, ├«n termen de maxim 48 h de la recep╚Ťionarea comenzii de c─âtre Cump─âr─âtor prin contactarea Departamentului Rela╚Ťii Clien╚Ťi, telefonic la num─ârulÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ sau via e-mail pe office@feelfashion.ro .

 

Reclamaţia va primi un număr de înregistrare, care i se va comunica persoanei care a depus reclamaţia. În comunicările ulterioare dintre părţi se va menţiona acest număr de înregistrare.

 

Informa╚Ťiile ╚Öi actele necesare demar─ârii anchetei interne vor fi puse la dispozi╚Ťia FEELFREE ├«n termen de maxim 48 h, ├«n caz contrar reclama╚Ťia se va ├«nchide p├ón─â la furnizarea informa╚Ťiilor ╚Öi actelor solicitate.

 

Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat. Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia FEELFREE numărul comenzii/facturii, documentul de transport (NT), motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

 

În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:

- verificarea preluării comenzii și livrării coletului;

- analiz─â intern─â.

 

├Än vederea solu╚Ťion─ârii reclama╚Ťiei, FEELFREE poate s─â decid─â:

- remedierea m─ârfii reclamate pe cheltuiala sa;

- plata contravalorii m─ârfurilor;

- respingerea reclama╚Ťiei;

 

Nicio reclama╚Ťie nu va fi luat─â ├«n calcul dac─â marfa a fost modificat─â sau s-a intervenit ├«n orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativ─â.

 

Clientul nu este ├«ndrept─â╚Ťit s─â solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea m─ârfurilor achizi╚Ťionate de la FEELFREE, dac─â nu a respectat procedura de reclama╚Ťie sus-men╚Ťionat─â.

 

Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării acesteia.

 

 

  1. Promo╚Ťii ╚Öi concursuri

 

Stabilim regulamentele promo╚Ťiilor ╚Öi concursurilor pe care le organiz─âm. Aceste regulamente sunt aduse la cuno╚Ötin╚Ťa eventualilor participan╚Ťi numai prin intermediul site-ului propriu sau pe paginile oficiale din re╚Ťele de socializare Facebook ╚Öi Google+.

 

De promo╚Ťii beneficiaz─â doar acele comenzi care respect─â ├«ntocmai regulile afi╚Öate pe site.┬á

 

 

Promo╚Ťiile sunt valabile pentru comenzile plasate ╚Öi ale c─âror produse au fost ad─âugate ├«n co╚Öurile de cump─âr─âturi pe durata desf─â╚Öur─ârii campaniei ╚Öi ├«n limita stocului disponibil.

 

FEELFREE poate anula o promo╚Ťie f─âr─â o notificare prealabil─â din motive independente (de ex: defec╚Ťiuni tehnice ap─ârute ├«n sistem, defec╚Ťiuni de natur─â software/hardware) de voin╚Ťa profesionistului (V├ónz─âtorului).

 

  1. Confiden╚Ťialitatea datelor ╚Öi comunic─âri comerciale

 

FEELFREE a depus notificarea prev─âzut─â de Legea nr.677/2001 pentru protec┼úia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ┼či libera circula┼úie a acestor date, urm├ónd s─â fie ┬á├«nregistrat─â ├«n registrul de evident─â a prelucr─ârii datelor cu caracter personal al Autorit─â╚Ťii Na╚Ťionale de Supraveghere a Prelucr─ârii Datelor cu Caracter Personal ├«ntr├ónd sub incidenta prevederilor┬áart.23 alin 4┬ádin legea nr.677/2001.

 

Num─ârul de ├«nregistrare al notific─ârii din Registrul General al┬áAutorit─â╚Ťii Na╚Ťionale de Supraveghere a Prelucr─ârii Datelor cu Caracter Personal:0001253

 

Respect─âm confiden╚Ťialitatea datelor clien╚Ťilor ╚Öi ne angajam s─â nu transmitem datele personale ale acestora c─âtre ter╚Ťi ╚Öi s─â le folosim exclusiv ├«n scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) ╚Öi pentru inform─âri comerciale referitoare la magazinele noastre ╚Öi brandul FEELFREE.

 

Conform cerin╚Ťelor Legii nr. 677/2001 pentru protec╚Ťia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ╚Öi libera circula╚Ťie a acestor date, modificat─â ╚Öi completat─â ╚Öi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal ╚Öi protec╚Ťia vie╚Ťii private ├«n sectorul comunica╚Ťiilor electronice FEELFREE are obliga╚Ťia de a administra ├«n condi╚Ťii de siguran╚Ťa ╚Öi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furniza╚Ťi despre dvs. sau o alt─â persoan─â. Scopul colect─ârii datelor cu caracter personal este de a opera ╚Öi livra comenzile efectuate de dvs.

 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficia╚Ťi de dreptul de acces, de interven╚Ťie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale ╚Öi dreptul de a v─â adresa justi╚Ťiei. Totodat─â, ave╚Ťi dreptul s─â v─â opune╚Ťi prelucr─ârii datelor personale care v─â privesc ╚Öi sa solicita╚Ťi ╚Ötergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, v─â pute╚Ťi adresa cu o cerere scrisa, datat─â ╚Öi semnat─â prin post─â pe adresa societarii noastre.

 

 

  1. Securitatea datelor și comunicările comerciale

 

Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.

 

Informa╚Ťiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a v─â trimite confirmarea comenzilor, eventualele promo╚Ťii, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului.

 

Ne obligam s─â nu facem publice sau s─â nu vindem bazele de date con╚Ťin├ónd informa╚Ťii referitoare la datele personale ale clien╚Ťilor no╚Ötri.

 

FEELFREE nu promoveaz─â spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru ╚Ötergerea acesteia. Comunic─ârile realizate de c─âtre FEELFREE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) con╚Ťin datele de identificare complete ╚Öi conforme ale expeditorului sau leg─âturi c─âtre acestea, la data transmiterii con╚Ťinutului.

 

 

  1. Frauda

 

Orice ├«ncercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica con╚Ťinutul site-ului feelfashion.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaz─â site-ul feelfashion.ro va fi considerat─â tentativ─â de fraud─â ╚Öi va fi pedepsit─â penal conform legisla╚Ťiei romane ├«n vigoare de c─âtre autorit─â╚Ťile competente.

 

 

  1. Limitare de responsabilitate

 

Nu vom fi r─âspunz─âtori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezult─â din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informa╚Ťiei prezentate pe site ╚Öi orice tip de erori sau omisiuni ├«n con╚Ťinut care pot conduce la orice fel de pierderi.

 

Informa╚Ťiile pot fi reproduse prin tip─ârire numai pentru uz personal.

 

Informa╚Ťiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau ├«ncorporate ├«n orice fel ├«ntr-un alt document sau material f─âr─â permisiunea prealabil─â scris─â a autorilor lor.

 

FEELFREE nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cump─âr─âtorul sau oricare ter╚Ťa parte o poate suferi ca rezultat al ├«ndeplinirii de c─âtre FEELFREE a oric─ârei din obliga╚Ťiile sale conform Comenzii ╚Öi pentru daune care rezult─â din utilizarea Bunurilor dup─â livrare ╚Öi ├«n special pentru pierderea acestora.

 

 

  1. For╚Ťa majora

 

FEELFREE ├«╚Öi rezerv─â dreptul s─â ├«nt├órzie sau s─â anuleze livr─âri ale produselor comandate, dac─â acestea nu pot fi onorate din motive independente de FEELFREE care includ: incendii, explozii, inunda╚Ťii, condi╚Ťii meteorologice extreme, epidemii, greve, ac╚Ťiuni guvernamentale, r─âzboaie, acte de terorism, proteste, r─âscoale, tulbur─âri civile sau alte impedimente de for╚Ťa majora conform uzan╚Ťelor legii romane╚Öti.

 

Dac─â ├«n termen de 15 (cincisprezece) zile┬álucr─âtoare┬áde la data producerii lui, respectivul eveniment nu ├«nceteaz─â fiecare parte va avea dreptul s─â notifice celeilalte par╚Ťi ├«ncetarea de plin drept a Contractului f─âr─â ca vreuna dintre ele s─â poat─â pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

 

15.Litigii

 

Orice litigiu ap─ârut ├«ntre Utilizatori Persoane Fizice┬á╚Öi FEELFREE va fi rezolvat─â prin cale amiabil─â. ├Än cazul ├«n care nu s-a reu╚Öit stingerea conflictului pe cale amiabil─â, competenta revine instan╚Ťelor de judecat─â romane din jude╚Ťul de la domiciliul consumatorului (Cump─âr─âtorului).

 

 

 

 

16.Dispozitii finale

 

În conformitate cu prevederile Codul Civil, FEELFREE își rezervă dreptul de a efectua modificări ale prevederilor semnalate, precum și orice modificări asupra site-ului feelfashion.ro structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.